Dodávka kancelářských potřeb pro Úřad městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2017
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP16V00000157
-
Druh VZDodávky
-
Stav řízeníukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaAno
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním prodávajícím na dodávky kancelářských potřeb zajištění provozu Úřadu městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2017 na základě jednotlivých dílčích objednávek. Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodávány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 těchto podmínek výzvy.
Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoliv minimálním odběrem.
Celkový počet jednotlivých položek kancelářského materiálu poptávaných zadavatelem je pouze orientační a zadavatel nemá povinnost v rámci smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem objednávat dodávky všech položek uvedených v Příloze č. 1 těchto podmínek výzvy.
Zadavatel bude na základě rámcové smlouvy objednávat konkrétně definované kancelářské potřeby vzhledem ke svým aktuálním skutečným provozním potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné výzvy (objednávky) zadavatele. -
Předpokládaná hodnota799 129,00 Kč bez DPH
-
Datum uveřejnění29.11.2016 12:21:07
-
Poslední změna5.2.2018 16:04:51, Radomíra Marenczoková
-
Lhůta pro podání nabídek7.12.2016 13:00:00
-
Kontaktní osobaIng. Radomíra Marenczoková, DiS., tel: 599430330, zakazky@ovajih.cz
-
Další informaceDodávky zboží budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne podpisu smlouvy do vyčerpání finančního limitu max. do 2 000 000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2017 podle toho, která skutečnost nastane dříve.
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
48111198 | ACTIVA spol. s r.o. | CZ | 966 787,58 Kč s DPH | 798 998,00 Kč bez DPH | |
25910027 | FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. | CZ | 962 670,80 Kč s DPH | 795 595,70 Kč bez DPH | |
26819449 | KASPA papír s. r. o. | CZ | 947 165,98 Kč s DPH | 782 781,80 Kč bez DPH | |
47985798 | Rec 21 s.r.o. | CZ | 995 741,15 Kč s DPH | 822 926,57 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
DodavatelKASPA papír s. r. o., IČ: 26819449, CZ
-
Nabídková cena947 165,98 Kč s DPH
-
Uhrazená cena1 069 560,00 Kč s DPH (883 933,88 Kč bez DPH)
Dokumenty
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
VZ_157.16_Informace_o_splneni_VZ.pdf
(pdf, 153.92 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/b7fbbce2345d777/5a78721b0d463VZ-157.16-Informace-o-splneni-VZ.pdfuveřejněno 5.2.2018 16:02:51 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
VZ 157.16_Uzavřená smlouva KASPA papír.s.r.o.pdf
(pdf, 1.04 MB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/76acbf4caaed33c/5881fb171def3VZ-157.16-Uzavrena-smlouva-KASPA-papir.s.r.o.pdfuveřejněno 20.1.2017 12:57:11 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
VZ_157.16_Oznameni_rozhodnuti_o_vyberu.pdf
(pdf, 206.02 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/e774005f8da13f4/585cd82255008VZ-157.16-Oznameni-rozhodnuti-o-vyberu.pdfuveřejněno 23.12.2016 08:54:10 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
vz157_16_Vyzva (1).pdf
(pdf, 644.82 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/3f0f495b6ab9dcf/583d64568fe0dvz157-16-Vyzva-1-.pdfuveřejněno 29.11.2016 12:19:50 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
vz157_16_Podminky_vyzvy.pdf
(pdf, 559.39 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/409ec990f19c78c/583d643d6a577vz157-16-Podminky-vyzvy.pdfuveřejněno 29.11.2016 12:19:25 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
vz157_16 Priloha1 Seznam kancelarskych potreb + predpokladana spotreba.xlsx
(xlsx, 29.33 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/8154dfa42caddbd/582ee3990363bvz157-16-Priloha1-Seznam-kancelarskych-potreb-predpokladana-spotreba.xlsxuveřejněno 18.11.2016 12:18:49 uživatelem Renáta Rárová
-
vz157_16 Priloha2 Kryci list.xlsx
(xlsx, 13.52 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/41544a3365a46c9/582ee3923b1f6vz157-16-Priloha2-Kryci-list.xlsxuveřejněno 18.11.2016 12:18:42 uživatelem Renáta Rárová
-
vz157_16 Priloha3 Cestne prohlaseni.docx
(docx, 27.21 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/708210194c47568/582ee37c02f7dvz157-16-Priloha3-Cestne-prohlaseni.docxuveřejněno 18.11.2016 12:18:20 uživatelem Renáta Rárová
-
vz157_16 Priloha4 Zavazny navrh ramcove kupni smlouvy.pdf
(pdf, 580 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/2f45568161a8cdf/582ee3490638cvz157-16-Priloha4-Zavazny-navrh-ramcove-kupni-smlouvy.pdfuveřejněno 18.11.2016 12:17:29 uživatelem Renáta Rárová