Profil Zadavatele - Městský obvod Ostrava - Jih

velikost písma A A A

ID profilu zadavatele: 60050460
Název profilu zadavatele: Statutární město Ostrava - Městský obvod Ostrava-Jih (http://www.ovajih.cz)
profilu zadavatele: 00845451
Adresa nového profilu zadavatele: https://zakazky.ovajih.cz/profile_display_143.html (platnost od 19.5.2017).
« Zpět na vypsané VZ

Dodávka kancelářských potřeb pro Úřad městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2017

Základní informace

  • Identifikátor zakázky
    P16V00000157
  • Druh VZ
    Dodávky
  • Stav řízení
    ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
  • Specifikace zadávacího řízení
    zakázka malého rozsahu
  • Dynamický nákupní systém
    Ne
  • Rámcová dohoda
    Ano
  • Zakázka je dělena na části
    Ne
  • Předmět
    Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním prodávajícím na dodávky kancelářských potřeb zajištění provozu Úřadu městského obvodu Ostrava-Jih v roce 2017 na základě jednotlivých dílčích objednávek. Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodávány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 těchto podmínek výzvy.
    Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoliv minimálním odběrem.
    Celkový počet jednotlivých položek kancelářského materiálu poptávaných zadavatelem je pouze orientační a zadavatel nemá povinnost v rámci smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem objednávat dodávky všech položek uvedených v Příloze č. 1 těchto podmínek výzvy.
    Zadavatel bude na základě rámcové smlouvy objednávat konkrétně definované kancelářské potřeby vzhledem ke svým aktuálním skutečným provozním potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné výzvy (objednávky) zadavatele.
  • Předpokládaná hodnota
    799 129,00 Kč bez DPH
  • Datum uveřejnění
    29.11.2016 12:21:07
  • Poslední změna
    5.2.2018 16:04:51, Radomíra Marenczoková
  • Lhůta pro podání nabídek
    7.12.2016 13:00:00
  • Kontaktní osoba
    Ing. Radomíra Marenczoková, DiS., tel: 599430330, zakazky@ovajih.cz
  • Další informace
    Dodávky zboží budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne podpisu smlouvy do vyčerpání finančního limitu max. do 2 000 000,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby do 31. 12. 2017 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Seznam účastníků

Název Země sídla Nabídková cena s DPH Nabídková cena bez DPH Poznámka
48111198 ACTIVA spol. s r.o. CZ 966 787,58 Kč s DPH 798 998,00 Kč bez DPH
25910027 FRANKOSPOL OFFICE s.r.o. CZ 962 670,80 Kč s DPH 795 595,70 Kč bez DPH
26819449 KASPA papír s. r. o. CZ 947 165,98 Kč s DPH 782 781,80 Kč bez DPH
47985798 Rec 21 s.r.o. CZ 995 741,15 Kč s DPH 822 926,57 Kč bez DPH

Vybraný účastník

  • Dodavatel
    KASPA papír s. r. o., IČ: 26819449, CZ
  • Nabídková cena
    947 165,98 Kč s DPH
  • Uhrazená cena
    1 069 560,00 Kč s DPH (883 933,88 Kč bez DPH)

Dokumenty

Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)