Dodávka kancelářského nábytku v roce 2017
Základní informace
-
Identifikátor zakázkyP17V00000032
-
Druh VZDodávky
-
Stav řízeníukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky
-
Specifikace zadávacího řízenízakázka malého rozsahu
-
Dynamický nákupní systémNe
-
Rámcová dohodaAno
-
Zakázka je dělena na částiNe
-
PředmětPředmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy s jedním účastníkem spočívající v zajištění dodávky, včetně dodání a montáže kancelářského nábytku podle potřeby zadavatele. Předpokládané požadované množství položek (vč. jejich technické specifikace), které mají být dodavatelem dodávány na základě požadavků zadavatele, je uvedeno v Příloze č. 1 těchto podmínek výzvy. Plnění rámcové kupní smlouvy není podmíněno jakýmkoliv minimálním odběrem.
-
Předpokládaná hodnota578 512,00 Kč bez DPH
-
Datum uveřejnění31.3.2017 11:33:41
-
Poslední změna29.1.2018 15:12:50, Radomíra Marenczoková
-
Lhůta pro podání nabídek10.4.2017 10:00:00
-
Kontaktní osobaIng. Radomíra Marenczoková, DiS., tel: 599430330, zakazky@ovajih.cz
-
Další informaceZadavatel bude na základě rámcové smlouvy objednávat konkrétně definované dodávky vzhledem ke svým aktuálním, skutečným provozním potřebám formou dílčích plnění vždy na základě konkrétní písemné objednávky zadavatele.
Dodávky budou kupujícímu dodávány v průběhu období ode dne podpisu smlouvy do vyčerpání finančního limitu max. 578.512,00 Kč bez DPH nebo do uplynutí doby tj. do 31. 12. 2017 podle toho, která skutečnost nastane dříve
Seznam účastníků
IČ | Název | Země sídla | Nabídková cena s DPH | Nabídková cena bez DPH | Poznámka |
---|---|---|---|---|---|
46900667 | Iridium spol. s r.o. | CZ | 699 221,49 Kč s DPH | 577 869,00 Kč bez DPH | |
47867302 | Jiří Černoch | CZ | 646 805,49 Kč s DPH | 534 549,99 Kč bez DPH | |
26831724 | KASCH - interiér s.r.o. | CZ | 678 419,42 Kč s DPH | 568 115,55 Kč bez DPH | |
47830662 | Martin Vaněk | CZ | 682 074,58 Kč s DPH | 563 698,00 Kč bez DPH | |
70324034 | Michal Wisiorek | CZ | 844 682,85 Kč s DPH | 698 085,00 Kč bez DPH | |
72182881 | Roman Lébl | CZ | 552 607,00 Kč s DPH | 456 700,00 Kč bez DPH |
Vybraný účastník
-
DodavatelRoman Lébl, IČ: 72182881, CZ
-
Nabídková cena552 607,00 Kč s DPH
-
Datum uzavření smlouvy5.6.2017 00:00:00
-
Cena dle smlouvy552 607,00 Kč s DPH (456 700,00 Kč bez DPH)
-
Uhrazená cena66 244,00 Kč s DPH (54 747,00 Kč bez DPH)
Dokumenty
Jiný dokument (zadavatel uvede název tohoto typu dokumentu)
-
VZ_32.17_Informace_o_splneni_VZ.pdf
(pdf, 154.66 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/bd66e7929b125f8/5a6f2b81a4256VZ-32.17-Informace-o-splneni-VZ.pdfuveřejněno 29.1.2018 15:11:13 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
VZ 32.17_Rámcová kupní smlouva_Roman Lébl.pdf
(pdf, 1.23 MB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/dad99908345f743/5937f1a03a600VZ-32.17-Ramcova-kupni-smlouva-Roman-Lebl.pdfuveřejněno 7.6.2017 14:29:20 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
VZ_32.17_Oznameni_rozhodnuti_zadavatele.pdf
(pdf, 214.3 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/73d08e959397adf/591577d5b5173VZ-32.17-Oznameni-rozhodnuti-zadavatele.pdfuveřejněno 12.5.2017 10:52:37 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
1._VZ_32.17_Vyzva.pdf
(pdf, 162.38 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/23a778dfaecdc21/58de2235182001.-VZ-32.17-Vyzva.pdfuveřejněno 31.3.2017 11:32:37 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2._VZ_32.17_Podminky_vyzvy1.pdf
(pdf, 513.94 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/c7ff062936a96d3/58de22248b0432.-VZ-32.17-Podminky-vyzvy1.pdfuveřejněno 31.3.2017 11:32:20 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.1. vz 32.17_Priloha1_Seznam položek_Položky nábytku.pdf
(pdf, 464.26 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/45fceea167a5a36/58de2214647b62.1.-vz-32.17-Priloha1-Seznam-polozek-Polozky-nabytku.pdfuveřejněno 31.3.2017 11:32:04 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.2. vz 32.17_Priloha2_Krycí list.xlsx
(xlsx, 18.63 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/87e4b5ce2fe2830/58de21fc29fc42.2.-vz-32.17-Priloha2-Kryci-list.xlsxuveřejněno 31.3.2017 11:31:40 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.3. vz 32.17_Priloha_3 Cestne_prohlaseni.docx
(docx, 27.42 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/bce93e200c36f7c/58de21d2dc19b2.3.-vz-32.17-Priloha-3-Cestne-prohlaseni.docxuveřejněno 31.3.2017 11:30:58 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.4. vz 32.17_Priloha4_závazný návrh rámcové kupní smlouvy.pdf
(pdf, 969.29 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/9e07964f8dddeb9/58de21c3f3edb2.4.-vz-32.17-Priloha4-zavazny-navrh-ramcove-kupni-smlouvy.pdfuveřejněno 31.3.2017 11:30:44 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.4.1_priloha1_Rámcové smlouvy_Seznam položek_Položky nábytku.xlsx
(xlsx, 20.13 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/708210194c47568/58de21b505c5f2.4.1-priloha1-Ramcove-smlouvy-Seznam-polozek-Polozky-nabytku.xlsxuveřejněno 31.3.2017 11:30:29 uživatelem Radomíra Marenczoková
-
2.4.2. priloha2_Rámcové smlouvy_ Seznam_poddodavatelu.doc
(doc, 54.5 kB)
http://vz-ovajih.ostrava.cz/files/ca45c00b1249bbe/58de21aa06e952.4.2.-priloha2-Ramcove-smlouvy-Seznam-poddodavatelu.docuveřejněno 31.3.2017 11:30:18 uživatelem Radomíra Marenczoková